Reklamacje

Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym prowadzonym przez firmę Prime Polska, z siedzibą przy ul. Kokotów 777, 32-002 Kokotów, NIP: PL 6781029408, są objęte odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu rękojmi zgodnie z obowiązującym prawem konsumenckim.

Z uwagi na charakter oferowanych produktów (spożywczych, takich jak kawa mielona, kawa ziarnista czy kapsułki do kawy), reklamacje dotyczące ich jakości należy zgłaszać niezwłocznie po wykryciu wady, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od otrzymania towaru.

Reklamacje mogą dotyczyć wyłącznie wad fabrycznych, uszkodzeń powstałych podczas transportu lub niezgodności towaru z opisem. Nie podlegają reklamacji produkty, które zostały otwarte, zużyte lub przechowywane niezgodnie z zaleceniami producenta.

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o odesłanie produktu ubezpieczoną przesyłką kurierską na adres naszej siedziby wraz z opisem przyczyny reklamacji oraz dowodem zakupu (np. fakturą lub potwierdzeniem zamówienia).

Adres do wysyłki reklamacyjnej:
Prime Polska
ul. Kokotów 777
32-002 Kokotów

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy produkt na nowy. Jeśli będzie to niemożliwe, zaproponujemy produkt o podobnych parametrach lub zwrot pieniędzy.

Prosimy nie wysyłać przesyłek na nasz koszt. W przypadku uznania reklamacji, zwrócimy Klientowi poniesione koszty przesyłki (na podstawie przedstawionego dowodu zapłaty). Istnieje również możliwość zorganizowania odbioru przesyłki przez naszego kuriera – w takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt i podanie adresu odbioru.

Informujemy, że odpowiedzi na reklamację udzielamy w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania.

Koszyk
Przewijanie do góry